خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان 

امامان و خطیبان امام جمعه شهرستانها از اقدام سپاه قدردانی و مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کردند .

نماز جمعه میناب

حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ازسپاه پاسداران درحمله موشکی و پهپادی به مقر تروریست‌ها قدردانی کرد وگفت: در اجلاس ائمه جمعه سراسر کشور درحضورسران سه قوه نمایندگان ائمه جمعه درمورد مسائل اقتصادی و گرانی به سران سه قوه تذکرداده شد و از آنان خواسته شد در این زمینه چاره اندیشی کنند

 نماز جمعه رودان

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: حضور مردم در صحنه خنثی کننده همه بحران‌ها و توطئه‌های چهار دهه اخیر انقلاب بوده و تا زمانی که مردم به عنوان صاحبان اصلی کشور در کنار ولایت ایستاده اند هیچ فتنه‌ای به سرانجام نخواهد رسید.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب از ابتدا تا کنون بر حضور مردم در همه عرصه‌ها تاکید داشتند چرا که پیشرفت و شکوفایی استعداد‌ها و عبور از موانع و بحران‌های کشور، در گرو حضور مردم است.

نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: اقتصاد کشور و بهبود وضعیت معیشتی مردم مسائلی هستند که دولتمردان ونمایندگان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام مجتبی رازمند امام جمعه موقت سیریک گفت: مجاهدت‌های انصار الله یمن نمونه بارزی از جهاد فی سبیل الله است.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر با اشاره به اینکه نهی از منکر یک وظیفه عمومی است گفت: شرط مهم تقوا معرفت پیدا کردن و عمل کردن به دانسته هاست.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام شریفی امام جمعه بندرلنگه با اشاره به حمله موشکی موفق سپاه گفت: این عملیات ثابت کرد هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آن‌ها باید منتظر انتقام سخت ملت ایران باشند.

نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: امت اسلامی با توکل به پروردگارعالم وهمبستگی وانسجام بزودی شاهد نابودی اسرائیل خواهند بود.

 نماز جمعه بستک

حجت الاسلام حسین جهانگیری با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: نقش مردم در سرنوشت کشور و تاثیر حضور آنان در صحنه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: انتخابات صرفا یک تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون گذاران، مجریان قانون واعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند و این نشان می‌دهد که خود مردم باید انتخابات را مدیریت کنند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت السلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان با تبریک میلاد امام جواد و امیرالمومنین (ع) و روز پدر به سنت نبوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف خلوتی برای راز و نیاز با خالق است که این خلوت گزینی، لازمه تکامل انسان مومن است.

 نماز جمعه بشاگرد
حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: یکی از مهمترین عوامل توسعه و آبادانی بشاگرد ساخت سازه‌های آبخیزداری در بالا دست اراضی و آبادی‌ها است که امیدواریم این مهمّ در برنامه‌های توسعه بشاگرد اجرا شود.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با اشاره به حمله مقتدرانه موشکی سپاه پاسداران به مقر‌های جاسوسی دراربیل ادلب گفت: این حمله موشکی هشدار بسیار محکم به رژیم غاصب صهیونیستی بود که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه منافع مردم ایران اسلامی گرفتار انتقام سخت فرزندان غیورومقتدر ایران اسلامی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.